תפריט ראשי

Refund and Returns Policy

הזמנות, החזרות ומשלוחים "SHIN SE-KAI"

מדיניות אספקה (משלוחים): 

האתר ידאג לאספקת הזמנה שבוצעה באתר לכתובת הלקוח כפי שהוזנה על ידו בעת ביצוע הרכישה באתר ו/או לכל מקום אחר עליו יסכימו הצדדים בעת ביצוע הזמנה באתר.

מוצרים המיוצרים בישראל יטופלו ויסופקו בלוחות הזמנים שלהלן:

ביגוד ואקססוריז: עד 10 ימי עסקים באמצעות משלוח עד הבית.

תכשיטים: עד 14 ימי עסקים באמצעות משלוח עד הבית.

מוצרים המיוצרים בחו"ל יטופלו ויסופקו בלוחות הזמנים שלהלן:

נעליים ובגדי ים: עד 30 ימי עסקים (בעקבות המצב הבטחוני, יתכנו עיכובים נוספים).
מעקב אחר המשלוח: לאחר ביצוע ההזמנה, תקבלו דוא"ל עם מספר מעקב המאפשר לכם לעקוב אחר סטטוס המשלוח.

אפשרויות משלוח:

משלוח עד הבית: 30 שקל משלח רגיל.
איסוף עצמי: בתיאום מראש בוואסאטפ
לפרטים נוספים:
טלפון:0504493725
דוא"ל:info@shin-se-kai.com
צ'אט באתר:וואטסאפ

״יום עסקים״ – ימי ראשון עד חמישי, להוציא ימי שבתון של כלל המשק, ערבי חג וימים בהם הבנקים בישראל לא עובדים. 

עלות המשלוח אינה כלולה במחיר המוצרים. עלות המשלוח עשוי להתעדכן מעת לעת בהתאם לאמור בעת ביצוע ההזמנה באתר.

במקרה שבו שמוצר שהוזמן באתר אינו זמין במלאי, האתר יעדכן את המזמין. במידה והמזמין לא יהיה זמין, האתר ישלח את ההזמנה ללא המוצר החסר.

במידה והלקוח לא יהיה נוכח בביתו בעת הגעת השליח, בשעה שתואמה אתו מראש, ההזמנה תוחזר ותשלח פעם נוספת בפעם השלישית הלקוח ישא בעלויות משלח נוספות.

אספקת הזמנות תתאפשר בכפוף לתנאים הבאים:

ישנה נגישות סבירה למקום ההזמנה;

אם מדובר בארגון, מוסד, קיבוץ או ישוב שלא ניתן להגיע אליהם ללא אישור מיוחד ו/או שאין בהם רישום מוסדר של רחובות ו/או מספרי בתים, ההזמנה תימסר לנקודת החלוקה המרכזית באותו המקום.

האתר לא יהיה אחראי לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שיגרם כתוצאה של:

כוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטת האתר;

מסיבות הקשורות לחברת השליחויות;

תקופות חגים ו/או בתקופות הקודמות לחגים, לרבות בחודשים נובמבר – דצמבר בהם מתקיימים חגי האינטרנט;

סגירת המשק כך שפעילות האתר ו/או ספקיו ו/או נותני שירותיו יפגעו, מכל סיבה שהיא.

מדיניות החזרות, שינוי וביטול הזמנות:

בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה יועברו לאתר באחד מאמצעי ההתקשרות המופיעים בתחתית התקנון. 

החזר, שינוי או ביטול הזמנה  יתאפשרו בהחזר כספי או בהחלפה בטווח זמן של עד 14 יום לאחר קבלת הלקוח את ההזמנה.

ההחזר הכספי יעשה לאמצעי התשלום שבו ביצע הלקוח את ההזמנה, בהתאם לזמני חברת הסליקה וחברת האשראי, ובכפוף להגעת הגעת המוצר לכתובת האתר.

אם ההחזר, השינוי או הביטול יתבקשו לאחר 14 יום מקבלת ההזמנה, בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה יתאפשרו בכפוף לשקול דעתו הבלעדי של האתר. 

החזרה, שינוי או ביטול יאושרו לאחר שהלקוח יקבל הודעה בכתב מהאתר המאשרת זאת.

במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו מפני שהלקוח התחרט (ולא עקב פגם או אי התאמה) ואושרו על ידי האתר, יחולו ההוראות הבאות:

על הלקוח להשיב את המוצר לאתר כאשר הוא במצבו כפי שקיבל אותו;

        1. לא נעשה במוצר שימוש מכל סוג שהוא;

        2. המוצר יוחזר בצירוף חשבונית עסקה או הוכחת עסקה;

        3. העלויות הכרוכות בהחזרת ההזמנה תחולנה על הלקוח.

      1. החלפת מוצרים כפופה למדיניות המשלוחים של האתר ולעלויות דמי המשלוח.

      2. לא תתאפשר החזרת מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הלקוח על פי דרישות או מידות מיוחדות, בהתאם לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.

      3. במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו עקב פגם במוצר, האחריות לאיסוף או החלפת המוצר הפגום מהמקום בו נמסר, תחול על האתר. 

      4. מוצר שיוגדר כפגום על ידי הלקוח ייבדק על ידי האתר. אם לאחר בדיקת האתר המוצר ימצא תקין, הלקוח לא יקבל החזר כספי ויהיה באפשרותו לבקש את שליחת המוצר חזרה אליו בכפוף לתשלום דמי משלוח פעם נוספת. 

      5. האמור לעיל כפוף להוראות ביטול עסקה בהתאם לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.

פתח צ'אט
היי, צריך עזרה באתר ?
שירות לקוחות
היי
איך אפשר לעזור ?